Dbamy o to, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów prawnych.

Jakie korzyści daje opieka serwisowa

opieka serwisowa - aktualizacja oprogramowania
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
  • aktualizacja programu oraz posiadanej bazy normatywnej poprzez serwis internetowy uwzględniająca aktualne akty prawne,
  • dostęp do najnowszych funkcjonalności oprogramowania,
  • dostosowanie programu do nowych wersji systemów operacyjnych.
ZDALNE POŁĄCZENIE SERWISOWE
  • konsultacje telefoniczne z wykorzystaniem możliwości zdalnego dostępu do komputera użytkownika na którym zainstalowano program Rodos.
opieka serwisowa - wsparcie merytoryczne
WSPARCIE MERYTORYCZNE
  • doradztwo w zakresie obsługi programu i jego funkcjonalności,
  • pomoc w doborze katalogów i nakładów rzeczowych oraz informatorów cenowych,
  • możliwość zgłaszania sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu,
opieka serwisowa - serwis techniczny
SERWIS TECHNICZNY
  • pomoc przy instalacji, wdrożeniu i użytkowaniu programu.
opieka serwisowa - możliwość rabatów
RABATY NA ZAKUPY NASZYCH PRODUKTÓW

Usługa opieki serwisowej jest ważna przez 12 miesięcy od daty zakupu programu i dotyczy aktualnej wersji programu.
W przypadku starszej wersji programu prosimy o kontakt z biurem.

Producent gwarantuje poprawne działanie oprogramowania w środowiskach systemowych (systemach operacyjnych) wskazanych w dokumentacji technicznej obowiązującej w dniu zakupu licencji.
Producent nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie programu wynikające ze zmian wprowadzonych przez producentów systemów operacyjnych po tej dacie.
Wsparcie dla nowych wersji systemów operacyjnych może wymagać aktualizacji oprogramowania dostępnej w ramach aktywnej opieki serwisowej.